تولدی دیگر

Wednesday, November 24, 2010

تلاش برای وفاداری

حسن نوشتن وبلاگ برای آدمهای فراموشکاری مثل من اینه که با خوندن اون چیزایی رو که ذهن باهوششون می خواد که فراموش کنه، می تونه به یاد بیاره. مثل مطلبی که با عنوان " با خود وفادار میمانم آیا یا راهی سهل تر انتخاب می کنم".

برای مدت بسیار طولانی با امیدی واهی سرکردم و روز و شبم رو خراب کردم. هر بار چشمم رو به روی حقیقت بستم و امید بستم که همه چیز درست میشه. اما به قول اًپرا هرچقدر هم که کندن سخت باشه، باید کند. اینو به خودم مدیونم. اینو به زندگی ام مدیونم. به همه رویاها و افکاری که توی سالهای جوونی داشتم.

اونقدر تکرار می کنم که دیگه فراموشم نشه. باید یادم بمونه. یادم باشه که کی بودم و چی می خواستم بشم. باید این چیزی رو که الان هستم خوب ببینم. تفاوتاشو دربیارم. باید بفهمم چرا اینقدر دور شدم.

شاید این آخرین فرصت باشه.

Labels: , ,

2 Comments:

  • At 11/24/2010 06:27:00 AM , Anonymous پریسا said...

    راست میگی. خوندن نوشته های قبلی به خود آدم خیلی کمک میکنه. آدم حرفهایی رو که زده، حال و خس و قول هاش یادش میاد.‏

     
  • At 11/25/2010 07:40:00 AM , Anonymous ماریا said...

    من بخاطر همین شروع به وبلاگ نویسی کردم. واسه اینکه هر چند وقت یه بار یه سرکی به گذشته بکشم و ببینم چی بودم و الان چیم.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home