تولدی دیگر

Monday, January 26, 2009

Charmed

از بین همه سریالهاو برنامه هایی که تلوزیون اینجا پخش می کنه یه سریال هست که من خیلی دوستش دارم. اسمش "چارمد" هست و داستان سه تاخواهر که پری هستند و با دیو ها می جنگند. این سریال، موضوع جنگ با دیوها رو که فی نفسه به نظر مسخره میاد اونقدر قشنگ پرداخت می کنه که فراموشت میشه که داری به یه داستان خیالی و دور از واقع نگاه می کنی.
رابطه این سه خواهر اونقدر قشنگ هست که منو به دنبال خودش می کشونه و همیشه به یادم میاره که چقدر نداشتن خواهر منو اذیت کرده و باعث شده که احساس تنهایی کنم. با وجود اونکه کلکسیونی از دوستهای خیلی خوب به همراه همزاد نازنینم - که شاید داشتنشون آروزی هر کسی بوده- دورم رو پر کرده، ولی این خلا لعنتی هیچ وقت پر نشده. به همین دلیل هست که آرزوی قلبیم اینه که خدا این توان رو بهم بده که بتونم 4 تا بچه داشته باشم. دوتا خواهر و دوتا برادر. می دونم که آرزوی محالی هست ولی خیلی توی قلبم ریشه عمیقی داره.
این سریال از کانال کازمو پخش میشد و من هر روز تا قبل از آمدن مامان اینها یه قسمتش رو میدیدم. چند روزی که از آمدن مامان بابا گذشت و کمی از شلوغی ها کم شد دوباره پیگیر سریالم شدم و دیدم ای دل غافل کانال کازمو قطع شده. سرم شلوغ بود و خیلی اهمیتی ندادم. ولی مدتی هست که شبا اصلا نمی تونم بخوابم. تماس گرفتم واین کانال رو وصل کردم. حالا نیمه شبا وقتی بی خوابی به سرم میزنه تنها دلخوشیم اینه که ساعت سه تا چهار می تونم سریال محبوبم رو ببینم و هر شب و هر شب فکر داشتن 4 تا بچه توی وجودم قوی تر میشه.

Labels: ,

7 Comments:

  • At 1/27/2009 01:28:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    هنوزم بعضي شبا خواب ميبينم كه مامانم يه دخمل ناز بدنيا آورده و من اشك مي ريزم از خوشحالي و مي گم خدايا يعني باور كنم كه تو آرزوي منو براورده كردي؟ يعني باور كنم كه منم خواهر دار شدم؟

     
  • At 1/27/2009 01:32:00 PM , Blogger پريسا said...

    ياد اون سه تا پری توی زيبای خفته افتادم.ه

     
  • At 1/27/2009 01:32:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    اون بالايی من بودم.ه

     
  • At 1/28/2009 03:25:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    Cheghadr khoobe adam arezoo va roya dashte bashe, va che khoobe ke hame rooya ha va arezooha baravarde nemishe :-O

     
  • At 1/28/2009 03:37:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    Hmiashe adam yek chizi kam dare na? Masalan delshe mikhad khahar dashte ashe, hala in o nashnidi yeki ke yek khahere koochik dasht , delesh mikhast kash yek khahar bozorg midasht , ya yek baradare koochik va ne yek baradare bozorg , begozarim, khastehaye ensanha tamam nashodanist ;-)

     
  • At 1/28/2009 06:09:00 AM , Blogger banooH2eyes said...

    من هم توی همه سریالهایی که پخش می شه، از گیلمور گرلز خوشم می آد. اتفاقا دیشب که داشتم می دیدم یکی از هنرپیشه ها به خاطر نظر شوهرش شوکه بود. شوهرش می گفت:ه

    4 in 4! 4 children in 4 years!!

    حالا آرزوی شما هم منو یاد اون انداخت

     
  • At 1/28/2009 01:30:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    منم هميشه بچه زياد دوست داشتم. ولي راستش الان ديگه بعد از تولد سفيدبرفي واقعا" احساس ميكنم نميكشم.
    ولي در مورد خواهر...آدم انگار هيچوقت كامل نيست. هميشه يه چيزي كمه. اينم از قشنگيهاي زندگيه

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home