تولدی دیگر

Sunday, January 04, 2009

دور و تسلسل پایان ناپذیر

با کسی که حرفاش یادش میره چه کار باید کرد؟ با کسی که میشینه و ساعتها فکر می کنه که اینبار چنین و چنان خواهم کرد و وقتی که در عمل میرسه بازم همون بزی که بوده هست چه باید کرد؟ از دست خودم خسته و عصبانی هستم. سرشت و جودم با اونچه که جامعه میطلبه یه دنیا فاصله داره. اونچه که روحم به صورت اوتماتیک دنبال می کنه با اونچه که لازمه که انجام بشه فرسنگها فاصله داره. همینه که هیشه وقتی میشینم و گذشته رو بررسی میکنم احساس غبن می کنم.

دیگه از تکرار مکررات خسته شدم. از اینکه روی یه دایره بسته دور میزنم و هر بار سرجای قبل خودم برمی گردم خسته هستم. باید به فکر چاره بود. باید یه راه حل اساسی پیدا کنم. دیگه خیلی دیره، الان دیگه زمانی نیست که من بخوام هنوز درگیر این بازی های اولیه باشم.

خسته ام خسته.

Labels:

5 Comments:

  • At 1/04/2009 01:40:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    پيمانه جان فكر ميكنم اين مساله براي همه ي آدما پيش مياد . .لي نگران نباش اونقدر پيش مياد كه بالاخره ما درسمونو بگيريم و خودمونو اصلاح كنيم.

     
  • At 1/05/2009 08:35:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    تغيير و رشد، بقول اينها کار
    life long
    است. برای همين نبايد نااميد شد و با پشتکار فقط ادامه داد. اگر فقط دونستن چيزی برای آدميزاد کافی بود، لازم نبود روزی پنچ بار در نماز به خودش يآد آوری کنه که کيه، از کجا ميآد و به کجا ميره. ميخوام بگم که طول ميکشه تا چيزی که ميدونيم، در وجودمون ريشه بگيره و ناخودآکاه بشه. به خودت سخت نگير
    :)
    جالبه که چقدر وقتها خود تو اين حرفها رو به من زدی.
    :)

     
  • At 1/05/2009 11:27:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    به خودت سخت نگیر خواهر، من که فکر میکنم همۀ ما آدمها یک جورهایی درگیر این مسائل هستیم. من همنمیدونم یکسری مسائل رو باید پذیرفت و بهش عادت کرد یا وقتی انقدر عجین شده باهام ترکش کرد.ترک کردنی که چشم انداز سختی داره. شاید زمان راهگشا باشه به قول پریسا.

     
  • At 1/06/2009 07:11:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    بايد گرفت و با تركه البالوي خيس كتكش زد!

     
  • At 7/06/2009 05:37:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    به نظر من زندگی ثکراری نیست
    اتفاقات مشابه هست
    اما مساوی نیست
    امروز با دیروز باید فرق داشته باشه وگرنه کسل میشیم
    این دست خودمونه
    و به شناختمون از حقیقت بستگی داره
    زندگی عادت نشه برامون معتاد زندگی نشیم
    معتاد حرکت دورانی داره ولی حرکت انتقالی نداره
    اگه برات تکراریه مطمئن باش معتاد زندگی هستی
    باید تغییر بدی مداوم
    پس از همین الان شروع کن به تغییر به اصلاح به بهتر شدن
    arash1364_arya@yahoo.com

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home