تولدی دیگر

Wednesday, October 15, 2008

هشت ساله شدیم

این پست رو دارم با دوروز تاخیر مینویسم.

راستش خبر اینکه ما هشت ساله شدیم. هشت سال پیش روز 20 مهر که مصادف بود با تولد امام علی من به عقد مردی درآمدم که قراره تا آخر عمر سایه سرم باشه. توی محضری که تو میدون عظیمیه کرج قرار داشت بله رو گفتم و و قدم به مرحله جدیدی از زندگی گذاشتم که برام مثل یه دالون تاریک و ناآشنا بود. نه تجربه ای داشتم و نه مثل خیلی از دخترای دیگه خودمو واسش آماده کرده بودم. افتان و خیزان راهمو پیدا کردم. توی این راه همیشه همراه خوبم باهام بود و دستم رو گرفت. بارها زمین خوردم واین دست همراهم بود که بلندم کرد. حتی گاهی بازور و خشونت. بهم اجازه درجا زدن نداد. اجازه ماندن و ناامید شدن نداد. با هم از تاریکی بیرون آمدیم و به دشت نور رسیدیم.

توی این هشت سال بالا و پائین های زیادی داشتیم. ولی بالا و پائین هایی که به مرور دامنه تغیراتش کم و کمتر شده. حالا دیگه همدیگه رو خوب میشناسیم. حساسیت ها، نقاط ضعف و قوت همو میدونیم و به اندازه یک عمر به هم وابسته ایم. توی این سالها یاد گرفتم که ایده آل گرا نباشم. یاد گرفتم که قدر خوبی های همسرم رو بدونم و از خوشبخت بودنم خوشحال باشم. یاد گرفتم که قربانی نباشم.

همسر خوبم بابت همراهی ها، مهربونی ها و صبوری هات ازت ممنونم. خوشحالم که دست سرنوشت منو و تورو توی یه راه قرار داد و همراه کرد.

پ.ن.

از آنجایی که سالگرد ازدواج ما تقریبا مصادف با Thanksgiving هست، از سال اولی که به اینجا آمدیم روز Thanksgiving رو روز سالگرد گرفتیم وجای همه عزیزان خالی، به رسم مردم اینجا بوقلمون درست کردیم. امسال هم این مراسم رو با حضور یکی از دوستانمون داشتیم. توی این روز منم از اینکه هر روز زندگی ام بهتر از دیروزه شکر گزاری کردم. از اینکه همسر خوب وپسری نازنین و شاداب دارم خدا رو شکر کردم.

Labels:

9 Comments:

  • At 10/15/2008 07:55:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    ميتونم بهت يه شماره تلفن بدم مال داييمه تو لاس وگاس كه مثلا مال چند ماهو يه دفعه جمع كني بريزي به حسابش من با داييم حساب دارم يعني در واقع همه كارهاي ماليش تو ايران با منه و اونوقت اون بگه كه مثلا چقدر از حسابش بابت اون پولي كه تو دادي كم كنم. فدات شم و ممنون.

     
  • At 10/15/2008 07:58:00 AM , Blogger Afrooz said...

    Congratulations. I've read somewhere, I can't remember where, that your husband and your bra should be the same: trustworthy, dependable and protective. Happy anniversary!

    P.S. Az in rooz-be-rooz ke shode hafte-be-hafte khabar nadari?

     
  • At 10/15/2008 08:00:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    مرسی افروز جان، مطلب بامزه ای بود. راستش نه منم نمی دونم چرا نمی نویسه.

     
  • At 10/15/2008 08:42:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    dallliiii!


    man injam.

    salgarde ezdevajetoon mobarak! yadam oomad ke sale pish rafte boodim, lakeshore o cake salgarde ezdevajetoon ro khordim.
    ajab yek sal gozasht.

     
  • At 10/15/2008 11:15:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    پيمانه جون تبريك مي گم! منو ددي يه قرار باهم داريم هر 2 سال يكبار سالگرد ازدواجمون باهم پيمان دو ساله مي بنديم تصميم مي گيريم كه آيا واقعا از صميم دل بدون توجه به قيد و شرطهاي عرف دلمون مي خواد كه بازهم همسر و هم دل باشيم؟
    عزيزم!هميشه شاد و پرانرژي باشي.

     
  • At 10/15/2008 12:07:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    تولد مشترکتون مبارک.هزار هزار تا تبریک .ایشالله که تا همیشه دلتون شاد و پر از عشق باشه.

     
  • At 10/15/2008 01:09:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    به به، هشتمین سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه و همیشه خوش و خرم باشید.
    در مورد اون سوال :ما ولنجک هستم و راستش من مهدی رو
    اون اطراف نمیشناسم ولی اگر خواستید میتونم اطلاعاتی رو از موسسۀ پژوهش کودکان دنبا بپرسم. ولی این و میدونم که اون مناطق مهدهای خوبی هم داره و قیمتش به سرسام آوری این منطقه نیست.. درمورد زبان مطمئن نیستم اگه موفق شدم تماسی داشته باشم با این موسسه میپرسم و در اختیارتون میگذارم.

     
  • At 10/16/2008 12:02:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    تبريک م يگم 8 ساله شدنتون رو . پيمانه جون . انشاالله 100 سال بمونيد کنار هم با خوبي و خوشي

     
  • At 10/16/2008 07:52:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    عزیزم خوشحالم کردی که بهم سر زدی. ممنونم از لطفت. سالگرد ازدواجتون رو صمیمانه تبریک میگت و شادتریت روزها را براتون آرزو میکنم. انشا ا... نی نی تو راهیتون هم سالم و سلامت دنیا میاد. باربد عزیز رو ببوس از طرف من.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home