تولدی دیگر

Tuesday, January 25, 2011

ارضاء حس خودخواهی

به وبلاگایی که می خونم سر میزنم. هیچ مطلب جدیدی نیست. دلم میگیره. احساس می کنم که انگاری همه با هم به مسافرت رفتند، اونم بدون اینکه منو با خودشون ببرن. با بیحوصلگی چرخی میزنم و بیحوصله تر میشم. یه دفعه به سرم میزنه که اسم خودم رو سرچ کنم. به هیجان میام. با دیدن اسمم در کنار کتابهایی که ترجمه کردم دلم یه دفعه خنک میشه. توی این روزای افسردگیری، روزایی که احساس پوچی و بیهودگی می کنم، هیچ چیز مثل این نمی تونست دلمو خنک کنه. بخصوص که میبینم از 8 تا کتابی که ترجمه کردم 4 تاش داره توی فنی حرفه ای برای سال دوم و سوم، تدریس میشه. اینم اسم کتابها:
تركيب بندي پويا
بياييد طراحي كنيم
طراحي طبيعي چهر هها
30 تمرين ساده طراحي براي تازه كارها

Labels: ,

5 Comments:

  • At 1/25/2011 02:02:00 PM , Anonymous پریسا said...

    منهم از اینجا برای شما یک کف مرتب می زنم!‏
    آفرین!‏

     
  • At 1/25/2011 09:43:00 PM , Anonymous دریا said...

    هوووووووووووورررررررررررررااااااااااا

     
  • At 1/27/2011 03:11:00 AM , Anonymous نفراول حرفهای معمولی said...

    فکرنمی کنم اسم این خودخواهی باشه گاهی وقتها آدم با یادآوری موفقیت هایش و اینکه یادش بیاید که می تواند! گام مهمی دررسیدن به موفقیت های بعدی برمی دارد حالا این تلنگرمی تواند از جانب دیگران باشد یا از طرف خودش

     
  • At 1/27/2011 06:48:00 AM , Anonymous مامان فراز said...

    خيلي هم عالي پيمانه جان. چه قدر ميچسبه اين موفقيت. من هم كف مرتب. در ضن ممنونم به خاطر راهنماييت براي اون پستم

     
  • At 1/29/2011 12:40:00 PM , Anonymous مریم.مامان معین و آوین said...

    آفرین به پیمانه خانوم خودمون! به نظر من که اگر ما به خودمان ارزش ندهیم و احترام نگزاریم ،دیگران هم این کار را نمیکنند.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home