تولدی دیگر

Saturday, December 04, 2010

آلودگی هوا

آلودگی هوا رابطه یک به یکی با تنبلی و شل شدن بدن من داره. گاهی اوقات من از روی بیحالی و خستگی خودم متوجه میشم که هوا آلوده بوده و از اونجایی که این آخر هفته هوای تهران بیش از حد آلوده بود من چند روز گذشته رو در رخوت و سستی به سر بردم. ناگفته نماند که بطور کل مدتی هست که کمی به خودم استراحت داده ام. به عنوان مثال کل هفته گذشته حتی برای یک بار هم آشپزی نکرده ام و هر روز غذا رو از بیرون سفارش داده ام. حتی در مورد بچه ها هم کمتر به خودم زحمت داده ام و بیشتر اجازه داده ام که با هم بازی کنند و مشغول باشند. برعکس همیشه هم اصلا به عذاب وجدان میدونی برای خودنمایی ندادم. من هم مثل هر آدم دیگه ای نیاز به مرخصی دارم، به همین سادگی موضوع رو برای خودم حل کردم.

Labels: ,

2 Comments:

  • At 12/04/2010 09:31:00 PM , Anonymous پریسا said...

    نوش جان!‏
    :)

     
  • At 12/06/2010 11:43:00 PM , Anonymous Maryam_zbr said...

    خیلی خوشحالم که بعد از مدتها یه ذره هم داری به خودت فکر می کنی، باور کن خیلی حال آدم رو خوب می کنه بیشتر از اونی که فکرشو بکنی
    :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home