تولدی دیگر

Thursday, September 04, 2008

من و سلاطین اخلاق

بالاخره علت بیحالی و بد قلقی پسر من معلوم شد. پسرکم سرما خورده، البته در واقع زکام شده. تب نداره ولی به شدت بیحال و کج خلقه. محمد هم همینطور، اونم سرماخورده و گلوش به شدت در میکنه. هر دوشون کج خلق و عصبی هستند.

بعد می گید من چرا افسرده ام. بین دو سلطان اخلاق گیر کردم و تمام انرژی ام صرف این میشه که این دو تا رو از هم دور نگه دارم. محمد به شدت کم صبر شده و باربد هم که نق نق می کنه و برای هر چیز کوچیکی گریه می کنه. خلاصه اوضاع من دیدنیه. تازه اینکه علاوه بر همه اینها دو روزی هست که محمد روزه می گیره و بلندی روزها باعث شده که بد اخلاق تر هم بشه.

من بیچاره هم باید هم ازشون پرستاری کنم و هم بینشون وساطت کنم. گاهی اوقات خیلی بامزه میشن و من دستم رو می گذارم رو دلم و از دستشون ضعف میرم. مثلا دیشب سر سفره افطار بودیم و باربد که شامشو قبلا خورده بود رفته بود و جلوی تلوزیون ایستاده بود. مامعمولا نمی گذاریم که باربد زیاد نزدیک به تلوزیون باشه( البته تا جایی که زورمون برسه). خلاصه محمد چند بار صداش کردکه باربد بیا عقب. باربد هم که عصبانی شده بود برگشته می گهdaddy you hamm یعنی اینکه ددی تو غذاتو بخور و با من کاری نداشته باش. محمد با چشای گشاد شده به من نگاه می کرد و من یواشکی مرده بودم از خنده که آخه به این فسقلی چی باید گفت.

3 Comments:

  • At 9/04/2008 06:43:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    ميتونی يکی از سلاطين رو بفرستی خونه ی ما تا از پس اون يکی بر بيايی.

    مواظب خودت و سلطان سوم باش
    :)

     
  • At 9/04/2008 09:02:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    سلام
    خوبید؟
    امروز با وبلاگتون آشنا شدم.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشید.
    بحرحال گلودرد و سرماخوردگی خوب میشه
    پست قبلی رو خوندم خواستم منم نظرم رو اینجا بگم.البته تو وبلاگ خودم عصبانیتم رو از خلق گفتم.اما اینجا هم خواستم بگم منم هم سایت ابطحی رو میخونم هم نیکاهنگ رو.البته تازه فهمیدم این گرد و خاکهای نیکان از چیه.چون به قول خوش یه روز دوشنبه بعد از نماز خاتمی حرفش رو در مورد روشهای صحیح سد سازی نپذیرفته.مسخره است نه؟
    البته خوب نظر من اینه که ولایت فقیه در حال حاضر شده یه اصل انکار ناپذیر.درست یا غلط کاریش نمیشه کرد.خوب این دلیل نمیشه که ما اصلاحات رو بکوبیم و بگیم خاتمی کاری نمیتونه بکنه که البته اگه کمی انصاف داشته باشیم میبینیم خاتمی خیلی برای مردم زحمت کشید اما افسوس که مردم قدرت درکش رو نداشتن.
    موفق باشید.
    با اجازه لینکتون کردم

     
  • At 9/06/2008 04:39:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    خداییش خیلی سخته آقایون مریض شن ، آدم رو با غرغراشون از زندگی سیر می کنند ... خوش باشید .

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home