تولدی دیگر

Monday, August 25, 2008

بودنGay از مزایای

مدتی هست که توی ذهنم موضوع Gay بودن رو بررسی می کنم و به نتایج خیلی جالبی رسیدم. فکر کردم بد نباشه که اونها روبا شما درمیان بگذارم. راستش منم مثل هر ایرانی دیگه ای تا همین چندی پیش نمی تونستم درک کنم که یعنی چی که یه آدم بره و Gay بشه. به نظرم غیر عادی و عجیب بود. تا اینکه سعی کردم که زندگی رو از دید اونها ببینم نه پیمانه ای که توی ایران و باقید و بند های ایرانی بزرگ شده(قید و بندهایی که بسیار بهشون افتخار می کنم و پایبندم). تجربه خیلی جالبی بود. بماند که واقعا خیلی سخت بود که جدای از باورهام فکر کنم ویه جاهایی وسط فکر کردن میدیدم که بازم این باورهام هستند که دارن فکر می کنند. خلاصه نتیجه این افکار شد اینکه به این نتیجه رسیدم که Gay بودن اصلا هم بد نیست و کلی مزایا داره. شاکی نشید دلایلم رو بشنوید، اگه شما هم قانع نشدید.

اینم از دلایل بنده:

1- Gay ها به دلیل اینکه با هم جنس خودشون زندگی می کنند زندگیشون آرامش بیشتری داره. چون مثلا هردوشون با هم به خرید میرن و با هم از خرید لذت میبرند(در صورت دختر بودن) و یا با هم به Future Shop میرند وساعتها از دیدن مدلهای جدید تلوزیون، ضبط و یا کامپیوتر لذت میبرند( در صورت پسر بودن. این یکی از مشکلات بزرگ من با محمد هست. وقتی وارد Future Shop میشیم انگاری که منو توی قفس کرده اند)

2- می تونند لباسها و یا لوازم آرایش هاشون رو شریکی استفاده کنند

3- تفریحاتشون هم سو و هم جهته. اگه دختر باشند می تونند ساعتها بشینند و با هم گپ بزنند و اگه پسر باشند ساعتها با هم فوتبال تماشا کنند. بدون اینکه مجبور به تحمل شنیدن غر های اون دیگری باشند

4- هر دوشون به یک اندازه منفور جامعه هستند و شددا همدیگه رو توی این احساس درک می کنند. و مثل زوجهای معمولی نیستند که جامعه آقا رو رو سرش بگذاره و خانم منفور باشه و یا برعکس

5- توی دعوا زور هر دوشون به یک اندازه است. چه دعوای کلامی و یا خدای نکرده فیزیکی.

خوب تا اینجای کار نظرتون چیه. میبینید که چقدر زندگی اونها از ما مفرح تر و بهتره.

نترسید بابا نمی خواد نگران محمد هم باشید. فکر نکنید که من هم مثل سوزان*، زن راس تازه بعد از حامله شدن فیلم یاد هندستون کرده. همه چیزایی که در بالا گفتم کاملا واقعی هستند ولی راستش می دونید چیه، فکر می کنم که زندگی اینجوری خیلی زود خسته کننده میشه. همه شیرینی زندگی به تفاوتهایی هست که همسرا با هم دارند و این تفاوتها باعث میشه که به مرور و در کنار هم مسیر رشد وتعالی رو طی کنند. راستش مسئله Gay بودن هم هنوز که هنوزه برای من یه معمای بزرگه. در مورد اونهایی که واقعا از نظر فیزیکی و روحی مشکل دارند حرف نمی زنم، منظورم به کسایی هست که بدون هیچ مشکل هورمونی به این سمت میرن. نمی دونم شایدم من زیادی Old Fashion هستم.

پ.ن.

سوزان و راس کاراکترهای مجموعه تلوزیونی دوست داشتنی Friends هست که من اگه هزار بار هم ببینم ازشون سیر نمیشم. توی این مجموعه سوزان در حالی که زن راس هست و حامله هم هست تازه یادش میافته که Gay هست و از راس جدا میشه

10 Comments:

  • At 8/25/2008 10:01:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    be dokhtaraye hamjensgara migan : Lesbien . emlaye dorostesho khodet peida kon. Gay faghat be mardhaye hamjensgara migan.

     
  • At 8/25/2008 10:04:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    are midonam vali vaghti bekhand darmoredehamjens baz besorate koli harf bezannad Gay ro bekar mibarand. manam be khatere tanbali va inke Gay ro kopi karde bodam va vasatr farsi faghat paste mikardam hamaro Gay bekar bordam. shom a be bozorgvari khodeton bebakhshid

     
  • At 8/25/2008 11:17:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    Nokati ke gofti jaleb bood.

    vali shayad vaghti kasi betarafe hamjensi bazi bere, dige oon vizhegihaye jense khodesh ro ke beheshoon eshare kardi, nadashte bashe. allaho alam.

     
  • At 8/25/2008 12:12:00 PM , Blogger Afrooz said...

    man ham fekr mikonam oon tashoboh ha dige beyneshoon vojood nadare. dalilesh ham inke 2ta doost daram ke doosthaye gay daran va be hamoon andaze ke ma az kharide kafsh va lebas khoshemoon miyad, oonha ham lezat mibaran (ba inke pesar hastan). dar zemn agar sayy konim harkas ro hamintori ke hast ghabool konim va nakhahim avazesh konim in masaleye gay ha ham hal mishe. chizi ke gharbi ha ham natoonestan hanooz baraye khodeshoon hal konan. faghat chon nemitoonan behashoon eteraz konan be roye khodeshoon nemiyaran.

     
  • At 8/25/2008 12:15:00 PM , Blogger تولدی دیگر said...

    آخه افروز جان برای اینکه بتونیم هر کس رو هرطور که هست قبول کنیم باید اول بفهمیم که چطوری هستند. مشکل اصلی من توی این مسئله این هست که خیلی نمی تونم بفهمم که ساختار مغزیشون چطوری هست، تا اینکه بعدش بخوام همونطوری که هستند بپذیرمشون

     
  • At 8/26/2008 03:49:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    خداییش به این چیزایی که شما گفتید تا حالا فکر نکرده بودم ، خودمونیم ها ، جالب بود .... خوش باشید 0

     
  • At 8/26/2008 06:06:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    dige masale "gay" ghadimi shodeh,hala dige ezdevaj ba "robot" matrahe.
    vali man ba "robot" bishtar movafegham. :)

     
  • At 8/26/2008 06:37:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    chera migin : Hamjensbaz????/ Hamjensgera doroste.

     
  • At 8/26/2008 06:42:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    خوب هدا جون من تو کانادا زندگی میکنم ولی ظاهرا شما از من خیلی پیشرفته تر هستید:) ولی راستش کماکان مسئله همجنس بازی برای من قابل درک تر از زندگی با رباط هست. اینجوری آدم لااقل داره با یه انسان دیگه زندگی می کنه. نمی دونم دنیا و آدما خیلی عوض شدن.

     
  • At 6/30/2009 03:32:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    salam.mamnun ke dar morede hamjensgarayan matlabi neeshtid. bayad khedmate shoma arz konam ke tafavot dar darke man va shomast. shoma migid nemitunid in masalaro dark konid vali ma bar aks chon degar jens garayan mamoule har jameeyi hastand ma mitunim kamelan dark konim vali ba in hal baz ham be samte jense mokalef nemirim chon tabiat va mahiate ma in gounast.kheili az hamjensgarayam mayel nistand ke hamjensgara bashand vali ba in hal ba hamjense khodesjun hastand va baraye ounha sakhte ke bekhan ba jense mokhalef bashand.masaeli ke shoma eshare kardid mesle kharid kardan masaele pishe pa oftadeyi hastand dar zendegi masaele mohemtari vojud dare ke baese moshkel baraye hamjensgarayan mishe.tnx.montazere javabetun hastam

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home