تولدی دیگر

Monday, August 11, 2008

لج کردن من با خودم

ای کاش میشد که همه اون چیزایی که برای دیگرون به راحتی شعار میدیم در مورد خودمون هم به همون راحتی قابل اجرا باشه. کاش میشد به همون راحتی که به یه نفر دپرس میگیم از زندگی و زمان حالت لذت ببر خودمون هم می تونستیم وقتی که دپرس هستیم از هاله اندوه دربیایم و زندگی کنیم. آره این روزها هورمون های حاملگی بدجوری دست به دست Home Sick بودن من دادند و دپرسم کردند. هوای دلم حسابی بارونیه. اصلا اصلن هم نمی خوام که حالم خوب بشه. لج دارم که دپرس باقی بمونم. می خوام تاروز زایمانم همینطوری گند اخلاق و دپرس باقی بمونم. ازم نپرسید چرا، من فقط احساس واقعی ام رو نوشتم بدون اینکه خودمم بدونم که چرا.

4 Comments:

  • At 8/12/2008 12:53:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    من صحرا صبوری هستم . راستش بلد نیستم اینجا کامنت بذارم . فقط خواستم بگم که پستت رو با تمام وجودم درک می کنم . چون خودمم سر حاملگی سپهر دقیقا این شرایط رو داشتم .

     
  • At 8/12/2008 06:20:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    به نظر من نکته ی مهم در حالت اينه که ميدونی که خودت ميخواهی در اين حال بمونی و از کسی يا چيزی بخاطرش گله مند نيستی به اين ميگن افسردگی قدرتمند. يعنی اينکه من کسلم ولی خودم ميخوام کسل باشم و کسی منو کسل نکرده. من ازاينش خوشم مياد.در ماههای آخر حاملگی رسا من هم همينطور بودم ولی وقتی راجع بهش حرف ميزدم همه ناراحت ميشدن. مامان جون فکر ميکرد منظورم ايشونه، بابايی جور ديگه فکر ميکرد. خلاصه هرکی برداشتی داشت که نهايتا من اين حال رو توی دلم داشتم و کمتر به زبون مياوردم.
    مواظب خودت باش.
    پريسا

     
  • At 8/12/2008 06:38:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    يک چيز ديگه هم هست. بعضی وقتها، حرفهای خود آدم براش کار نميکنه. يکی ديگه کار کنه. بايد به آدم همونو بگه . نميدونم چرا ولی اينجوريه ديگه.

     
  • At 8/12/2008 07:17:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    مرسی پریسا جون، آره حال آدم یه جوریه که هیچ کس نمی تونه درکش کنه و همه براساس دانسته های خودشون می بیننش. در هر حال فعلا که اینجوریه. تنها چیزی که یه کم حالم رو بهتر می کنه پسرکمه که روز به روز داره شیرین تر میشه. دیشب وقتی حمومش میدادم اونقدر خوشمزه بازی در آورد که احساس کردم حالم یه کم بهتر شده.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home