تولدی دیگر

Wednesday, July 30, 2008

یه جمله زیبا

زنده بودن را به بيداري بگذرانيم که سالها به اجبار خواهيم خفت! (دکتر علي شريعتي)

این جمله زیبا از دکترشریعتی را دوست عزیزم مریم زبرجد برام فرستاده بود. وقتی خوندمش دلم بدجوری گرفت. احساس کردم که چقدر وقت کمه و من چقدر کار نکرده دارم. روزام رو بررسی کردم تا ببینم که واقعا چند درصدروزم رو واقعا بیدارم و چقدرش رو در خواب خرگوشی به سر میبرم. روزای زندگی ام خیلی سریع دارن می گذرند. بدون اینکه گذرشون رو به درستی احساس کنم. راستش به نظرم میرسه از وقتی که مرز 30 سالگی رو رد کردم یه جورایی انگار روزها حتی سریعتر هم می گذرند. باید مراقب بود. یه دنیا کار دارم ولی متاسفانه همش در گرو به دنیا آمدن این نی نی نازنین. ثانیه ای نیست که خواب و خیال 6 ماهه دیگه رو نبینم. به امید زودتر گذشتن این 6 ماه.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home