تولدی دیگر

Tuesday, July 22, 2008

شکیبایی هم پر کشید

سلام!
حال همه‌ی ما خوب است
ملالی نيست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خيالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گويند
با اين همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم
که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و
نه اين دلِ ناماندگارِ بی‌درمان!


تا يادم نرفته است بنويسم
حوالیِ خوابهای ما سالِ پربارانی بود
می‌دانم هميشه حياط آنجا پر از هوای تازه‌ی باز نيامدن است
اما تو لااقل، حتی هر وهله، گاهی، هر از گاهی
ببين انعکاس تبسم رويا
شبيه شمايل شقايق نيست!
راستی خبرت بدهم
خواب ديده‌ام خانه‌ئی خريده‌ام
بی‌پرده، بی‌پنجره، بی‌در، بی‌ديوار ... هی بخند!
بی‌پرده بگويمت
چيزی نمانده است، من چهل ساله خواهم شد
فردا را به فال نيک خواهم گرفت
دارد همين لحظه
يک فوج کبوتر سپيد
از فرازِ کوچه‌ی ما می‌گذرد
باد بوی نامهای کسان من می‌دهد
يادت می‌آيد رفته بودی
خبر از آرامش آسمان بياوری!؟
نه ری‌را جان
نامه‌ام بايد کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آينه،
از نو برايت می‌نويسم
حال همه‌ی ما خوب است
اما تو باور نکن!

الانی که دارم این پست رو میریزم سر کار هستم و اشکام داره ناخود آگاه میریزه. هنوز طنین صدای گرمش توی گوشمه. اون سلامای خاطره انگیزش که انگار خودش هم می دونست که چقدر دلنشینن و توی همه کاراش یه جورایی استفاده می کرد. روحش شاد . خاطرات خیلی زیادی از هامونش ، نامه هاش، و از همه مهمتر پری دارم. دلم بدجوری گرفته و افسوس که توی این غربت حتی به نامه هاش هم دسترسی ندارم........

6 Comments:

  • At 7/22/2008 07:33:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    آره. مرگ خسرو شکيبايی دل همه رو سوزاند. من پريشب قسمت اول سريال خانه ی سبز رو دانلود کردم و ديدم. "چه معنی داره که کسی توی اين خونه با کسی قهر بکنه؟" روحش شاد. خوش بحالش چون خودش رفته ولی صداش هميشه ميمونه. بفول فروغ : فقط صداست که ميماند.

     
  • At 7/24/2008 08:48:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    peymaneh joon,

    az in link mitooni hameye album haye khosro shakibaei ro download koni

    http://www.persianbase.com/local_links/links/428

     
  • At 7/26/2008 06:11:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    salam... malali nist joz douri az hamidi ke delash hamoun boud va janie ma ra film kard va ma film shodim ta nafahmim :" ma lo,batakanim o falak lo,batbaz..." pirooz bashid...

     
  • At 7/26/2008 10:10:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    ممنون که می آی و می خونی
    درسته شکیبایی قهر کرده اما هنوز حرف می زنه

     
  • At 7/29/2008 12:58:00 AM , Blogger sepideh said...

    salam gole ghashangam. in hame gham az dele pako ghashangete. peimane jon gahi vaghta be ghodratet, saborit, aghelit ghebte mikhoramo migam kash manam mesle to bodam. to khoshbakhti golam chon hamon karee ro mikoni ke mikhay va motmaeni doroste. ishala shahede moafaghiyate bishtari azet basham. barbodo bebos be agha mohamad salam bereson niniye goletam az tarafe man vasash lalaee khshkel bekhon. dosset daram.

     
  • At 7/29/2008 05:58:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    سپیده گلم
    خوشحالم که بعد از مدتها بهم سر زدی. نازنینم، منم مثل تو مثل همه آدم های دیگه وقتی دارم یه کاری رو شروع می کنم، با یه دنیا ترس شروع می کنم. من هیچ وقت از درستی کاری که دارم می کنم صد درصدمطمئن نیستم. ولی شاید فرقی که دارم فقط این باشه که راحت تر دل رو به دریا میزنم. با ترس پیش میرم ولی خودمو به پیش رفتن وادار می کنم. نازنینم، منتظرم که تو هم دلت رو به دریا بزنی و کار ترجمه رو که اینقدر دوسش داری شروع کنی. عروس گلم موفق وسربلند باشی

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home