تولدی دیگر

Tuesday, August 19, 2008

همزاد خوبم

تا حالا شده که فکر کنید که توی زندگی همزادتون رو پیدا کرید؟ نه خیالاتی نشدم. منظورم اون همزاد افسانه ای نیست. منظورم کسی هست که تارو پود وجودشو میشناسید و اونم تارو پود وجودتون رو میشناسه. کسی که وقتی باهاش حرف می زنید نیازی به هیچ توضیح اضافه ای نداره. حرف شما را تمام و کمال میفهمه. قضاوت بیجا نمی کنه و وقتی دارید باهاش مشورت می کنید همیشه بهترین راهنمایی ها رو تو جنته اش داره. اونقدر شما رو خوب میشناسه که با راهنمایی اشتباهش گمراهتون نمی کنه. وقتی که ناراحت و یا غمگین هستید می دونه که چی بگه که شما آروم بشید.

من اونقدر خوشبختم که تونستم 17 سال پیش همزاد خودمو پیدا کنم. راستش اول اولش نمی دونستیم که همزاد همیم اما بعد از یکی دو سال دوستی فهمیدیم که جنس دوستیمون با دوستی های بقیه فرق می کنه. یه جور دیگست. حالا بعد از گذشت 17 سال این دوستی به یه رابطه خیلی خاص تبدیل شده. وجود این همزاد نازنین یکی از نقطه های قوت زندگی منه. به خودم میبالم به داشتنش. به اینکه رابطه ای اینچنین خاص و منحصر بفرد دارم.

میدونم که هرجای زندگی که کم آوردم، کسی رو دارم که بهم آرامش بده. کسی که دستم رو بگیره و کمک کنه که دوباره بلند شم. از طرف دیگه به خودم میبالم که توی زندگی یه نفر دیگه اینقدر موثرم.

همزاد خوبم. نازنیم مریمم چه خوشبختم که تورو دارم. به وجودت و به دوستی ات افتخار می کنم.

6 Comments:

  • At 8/20/2008 01:31:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    bihamtaye man
    ta hala shodeh baraye modati saret zire ab bashe va dar hale taghala kardan baraye peyda kardan oksizhen bashi baraye zendeh mundan?
    badesh ke sareto az ab birun miyari ye nafase amigh mikeshi va cheghadr ba vala ono be omghe vojudet mifresti,on nafas baraye zendeh mundane,cheghadr ba arzeshe...
    to hamun nafasi baraye man,hamun zarurat tuye zendegie man

     
  • At 8/20/2008 06:09:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    هیچ چیز به اندازه یک دوست خوب باارزش نیست . و مریم چقدر زیبا نوشته ..... 0

     
  • At 8/20/2008 06:25:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    فدات بشم عزیزم

     
  • At 8/20/2008 07:49:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    Wow! Sooooo emotional. Good for you!

    I am jealous!

    Parisa

     
  • At 8/21/2008 08:35:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    پریسا جون با وجودی که این نوشته و کامنت مریم احساساتی به نظر میاد ولی باید بگم که هیچ کدومش احساسات صرف نبود. همه حرفای واقعی ازدل برخاسته بود

     
  • At 8/21/2008 08:46:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    pas man bishtar hasoodim mishe. :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home