تولدی دیگر

Wednesday, August 20, 2008

المپیک در شرکت ما

از دو شنبه هفته پیش تب المپیک حسابی شرکت ما رو گرفته ورئس ارجمند اعلام کرد که ما هم برای خودمون المپیکV-CC خواهیم داشت. رفت و پرچم همه کشور ها رو خرید و روی تک تک میزامون گذاشت. وقرار بودکه یه روزهای مشخصی از هفته رو همه لباس ورزشی بپوشند و در مسابقات شرکت کنند. که البته من خودمو به زور از بخش لباس ورزشی معاف کردم. می گم به زور آخه آقا راضی نمی شد و فکر کنم کلی به شکمش برای خندیدن به من به این قلنبگی توی لباس ورزشی صابون زده بود. جالبی کار به این بود که به جای اسم خودمون از اسم کشورامون توی مسابقات استفاده میشه.

بازی اول بازی تنیس باwii بود که من به دلیل آشنا نبودنم به wii حسابی خراب کردم. بازی دوم بازی با ورق بود که چون کمی شبیه به بازی حکم خودمون بود عشق همیشگی من به قمار بازی به کمکم آمد و خوب بازی کردم. اونقدری که رئیسم گفت که اینجا معلوم میشه که کی قمار بازه. البته این بازی بیشتر به صورت دوستانه برگزار شدو به اونصورت برنده نداشت.

امروز هم بازی سوم برگزار شد که مسابقه مهارت چاپ استیک بود.توی این بازی باید به کمک چاپ استیک که همون چوب معروف غذا خوردن ژاپنی ها هست، یه سری آبنبات رو توی ظرف میریختیم. باید با افتخار کامل اعلام کنم که هموطنان عزیز غصه نخورید که ایران توی المپیک هنوز مدالی نیاورده چرا که در کمال ناباوری پیمانه خانم مدال برنز این مسابقه رو به اسم ایران زدJ. خودم باورم نمیشه چه طور تونستم این کار رو بکنم آخه همکارای من همشون غذای چاینیز بخور حرفه ای هستند و من 3-4 بار بیشتر توی عمرم با چاپ استیک غذا نخورده بودم.

به هر حال دست رئیسمون درد نکنه که باعث شد که امروز کلی بخندیم و شاد باشیم. باید همکارام رو توی لباسهای ورزشی و شوروشوقی که از خودشون نشون میدادند می دیدید. جای همه شما خالی.

5 Comments:

  • At 8/20/2008 09:48:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    پيمانه ی دست طلايی اميد تيم مايی
    :)
    خيلی بامزه بود. اين رييس شما هم آدم جالبيه.

     
  • At 8/21/2008 08:33:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    هی هی آره پریسا جون اصلا نگران آبروی ایران نباش خودم یه تنه می خرمش :( در ضمن ممنون از تشویق شما این باعث میشه که برای بازی های بعدی تلاش بیشتری کنم.

     
  • At 8/21/2008 10:24:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    پیمانه جونم فکر کنم یادت رفت بگی پیمانه خانوم و اون نی نی کوچولو این مدال برنز رو کسب کردن.به هر حال خیلی برام جالب بود. لااقل لباس ورزشی رو می پوشیدی و برای ما یه عکس می فرستادی تا ما یه کم بخندیم:))

     
  • At 8/22/2008 05:03:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا
    هیپ هیپ هورااااا

     
  • At 8/22/2008 06:00:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    واقعا از تشویق های شما هموطنای عزیز متشکرم :( این باعث میشه که من مصمم تر برای بازی امروز که بازی ورق هست وارد میدون بشم

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home