تولدی دیگر

Sunday, January 29, 2012

زنده باد فیلترشکن

بالاخره بعد از یک سال تنبلی موفق شدم وبلاگم رو با فیلتر شکن باز کنم و چشمم به جمال نازنینش روشن بشه. وقتی اون صفحه آبی روی مانیتورم نمایش داده شد از شوق اشک به چشمام اومد. مثل عزیز نازنینی بود که بعد از یک سال دوری اجباری و نا جوانمردانه موفق به دیدارش شده باشم.
خیلی حرفا توی این یه سال تو وجودم تلنبار شد و حسرت نوشتنش به دلم موند. ولی باور کنید که تمام این مدت همه مطالب رو سطر به سطر تودلم با خودم تکرار کردم.
الان در عین خوشحالی به شدت از دست خودم عصبانی هستم. از اینکه از سر تنبلی این دلخوشی و آرامش اینجا رو از خودم گرفته بودم عصبانی هستم. ولی حالا دیگه خونم رو تنها و خالی نمی گذارم.

پیمانه خانم به خونه خودت خوش آمدی!



Labels:

5 Comments:

  • At 1/29/2012 10:19:00 AM , Anonymous parisa said...

    Welcome back! Sooooo happy to see you have written again!

     
  • At 1/31/2012 01:13:00 PM , Anonymous لاله said...

    خوش اومدی عزیزم. خوشحالم که برگشتی و امیدوارم برگشته باشی که بمونی و دیگه غیب نشی
    :))

     
  • At 2/01/2012 06:40:00 PM , Anonymous فریبا said...

    سلام خانمی خوشحالم که برگشتی خوش آمدی

     
  • At 2/19/2012 08:27:00 AM , Anonymous هدا said...

    پیمانه جون سلام! چند بار خوابتو دیدم. امیدوارم سلامت باشی. ازت خیلی وقته که بیخبرم.

     
  • At 2/22/2012 12:58:00 PM , Blogger تولدی دیگر said...

    پریسا جان
    ممنون. وقتی کامنتت رو دیدم حسابی ذوق زده شدم. فکر نمی کردم بعد از یه سال اینقدر زود از آمدنم باخبر بشی.

    لاله جان
    منم امیدوارم چون واقعا طاقت دوری از اینجا و شما دوستای نازنین رو دیگه ندارم.

    فریبا جان
    ممنون

    هدا جان
    لطف داری عزیزم

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home