تولدی دیگر

Sunday, March 22, 2009

دخترم

سال نوی همگی مبارک. سالی سبز و پرنشاط داشته باشید و هرروز زندگیتون بهاری باشه.
می خوام از دخترکم بنویسم. دخترکی که کمی توی شلوغی ها ازش غافل شده ام. دخترم 40 روزگیش رو طی کرده. هوشیار شده و کمی نسبت به اطرافیانش واکنش نشون میده. سرش رو بالا میگیره و با کنجکاوی به اطرافش نگاه می کنه. وقتی که باهاش حرف میزنیم با دقت و توجه بهمون نگاه می کنه. انگار که متوجه میشه که داریم چی بهش می گیم.
تازگی ها یه بازی بامزه می کنه. شکمش رو قلنبه می کنه و میده جلو ودست و پاشو می ده عقب و مثل یه توپ قلنبه میشه. تفاوت های بین باران و باربد خیلی شگفت انگیزه. حالت های دخترونه رو حتی میشه توی همین یه ماهگی هم دید. با ناز نگاه کردن، نازک نارنجی بودن و ظرافت و لطافت چهره بارانم دلم رو سرشار از عشق می کنه.
هر بار که به این فکر می کنم که خدا لطف کرد و من بی خواهر را بی دختر نگذاشت لبریز از شکر گذاری میشم. به نظر من خونه ای که مادر خونه تنها زنش هست خیلی بیمزه و بیروح میشه. خدا رو شکر که خونه ما روح و رونق داره. اینم روح و رونق خونه ما:

Labels:

2 Comments:

  • At 3/22/2009 02:07:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    akhei naz beshe kheili ba namake dokhtaret sale khoobi dashte bashi

     
  • At 3/23/2009 06:48:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    هزار ماشالله!آ
    چه بزرگ شد اين باران خانوم در عرض چند هفته.ه
    هيلی ببوسش پيمانه جون و از طرف من به همگی سلام برسون.ه

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home