تولدی دیگر

Sunday, June 15, 2008

دار میشه Sibling پسرم داره

یه بار دیگه عشق داره توی وجودم شکل می گیره. جونه زدنش رو احساس می کنم. از اشتیاق لبریزم و نمی دونم که 9 ماه رو چطوری قراره که تحمل کنم. خیلی برام عجیبه، احساس می کنم دارم به باربدم خیانت می کنم. آخه می دونید چیه سر باربد همه چیز برام گنگ بود و نمی دونستم چی قراره بشه اما اینبار فرق می کنه. دارم از ثانیه ثانیه اش لذت می برم. هر بار که یادم می افته که یه موجود نازنین داره توی وجودم بزرگ میشه از عشق لبریز میشم. وای وقتی به این فکر می کنم که باربدم با داداشی و یا خواهریش دارن با هم زندگی منوبه هم میریزند قند تو دلم آب میشه. دعا کنید که نی نی من سالم و سلامت به دنیا بیاد.

4 Comments:

  • At 6/15/2008 11:36:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    mamanie khoshgel.....
    fekr konam manam ,hala nagam bishtar az to,vali be andazeye khodet khoshhalammmmmmmmm
    ba tamame zuri ke daram tuye baghalam fesharet midam o migam
    tabrik migam behtarin mamane donyaaaaaaaa
    hala dige movazebe 4nafar bash khososan akhariiii
    dust dashtanie man mibusamet in dafe asheghane tarrr

     
  • At 6/16/2008 08:46:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    maryame nazaninam merci,
    nemidoni cheghadr baraye in ke khaleye bacheye to besham bisabram.
    mibosamet hezar ta

     
  • At 6/17/2008 12:00:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    سلام پیمانه جونم خوبی عزیزم؟
    خییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم و خیلی خیییییییییییییییلی هم بهت تبریک میگم. انشاالله به سلامتی و دل خوش عزیزم
    میدونستم که تو زرنگتری. برام دعا کن که منم بتونم با خودم کنار بیام
    کللللللللللللللللللی مواظب خودت و نی نی های خوشکلت باش;)

     
  • At 6/17/2008 01:51:00 PM , Blogger تولدی دیگر said...

    merci maryam jonam. ishala be moghe khodesh tasmimet ham gerefte mishe. albate age zodtar dast be kar shi bache hamon hamsen mishan ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home