تولدی دیگر

Thursday, May 08, 2008

یه سرگرمی جدید

چند روزی هست که سرگرم یه کاره جدیدم. خیلی براش هیجان زده هستم. الان نمی تونم بگم که چه کاری. آخه یه امتحان داره که باید قبول بشم تا بتونم ادامه بدم. دعا کنید که قبول بشم. امروز امتحان رو دادم. اینم یه در جدیده که تو زندگی به روم باز شده. تفریحی که قبلا از وجودش خبر نداشتم. مثل خیلی چیزای دیگه ای که توی وجودم بود و ازش خبر نداشتم
حالا که دارم از نداشته هام حرف می زنم بگذارید براتون یه چیز جالب بگم. اینکه برای اولین بار تو زندگی ام دارم احساس راضی بودن از خود رو تجربه می کنم. برای اولین بار خودم رو دوست دارم. برای اولین باره که دارم احساس می کنم که موجود خاصی هستم و توانایی های منحصر بفردی دارم
نه نه !!!!!!
اصلا نگران نشید. نه سرم به جایی خورده و نه عقلم رو از دست دادم. نه، فقط عاشقانه خودم رو دوست دارم و از زندگی ام، از همسرم و از بزرگترین گنجینه زندگی ام، پسرم راضی هستم و احساس خوشتختی می کنم. فکرای بزرگی در سر دارم که امیدوارم بتونم با برنامه صحیح به همشون برسم

2 Comments:

  • At 5/09/2008 12:29:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    پیمانه جونم سلام
    خوبی عزیزم؟ امیدوارم که همیشه از لحظه لحظه رندگیت لذت ببری و به هر چیزی که دوست داری و البته بهترینه برسی
    چراکه
    when God says YES ,he give you what u want.when he says NO he give u something better,but when he says WAIT he wants to give u the best
    پسرگلت روببوس سلام به محمد
    هم برسون

     
  • At 5/11/2008 06:13:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    merci maryam jon,

    omidvaram ke to ham be hameye arezohat beresi va khoshbakht va sarboland dar kenare shohar va dokhtare nazet bashi.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home