تولدی دیگر

Friday, April 18, 2008

بازی شبانه

دیشب باربد موقع خواب بازیش گرفته بود. آمده بود توی تخت ما و بین من و باباش خوابیده بود. خواب که چه عرض کنم. اینهایی رو که الان میگم 38 بار انجام داد.( من 38 بارش رو شمردم و شمارشم خودم رو از دفعه سوم و چهارمی شروع کردم)

من سمت چپ تخت خوابیده بودم و محمد سمت راست. وباربدتوی بغل من خوابیده بود. از جاش بلند میشد. من رو میبوسید بعد همزمان با اینکه با دستاش بای بای میکرد میگفت بای. بعد کمی میرفت به سمت محمد و سرش رو میگذاشت روی بازوی محمد. بعد از دوسه ثانیه بلند میشد و دوباره میامدو میگفت های(سلام), توی بغل من میخوابید. این کارها رو 38 بار انجام داد. نمیدونید چه کیفی داشت 38 تا بوسی که من مجانی گرفتم. و چه لذتی داشت دیدن سرخوشی و شادی پسرم و اینکه اینقدر در کنار ما احساس آرامش می کنه

8 Comments:

  • At 4/19/2008 11:11:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    peymaneh joon, khoondane neveshteh_hat makhsoosan dar morede pesaret va rabetatoon khaily mano sare shogh avord. man ham divooneh_yeh lahezati hastam ke ba mehrbod daram va aslan nemitoonam tebghe tosiyeh akide digaroon otaghe khabesho joda konam (khodam halam bad misheh) .
    be har hal omidvaram hamisheh jametoon jame basheh. bazam benevis
    samira

     
  • At 4/19/2008 11:11:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    peymaneh joon, khoondane neveshteh_hat makhsoosan dar morede pesaret va rabetatoon khaily mano sare shogh avord. man ham divooneh_yeh lahezati hastam ke ba mehrbod daram va aslan nemitoonam tebghe tosiyeh akide digaroon otaghe khabesho joda konam (khodam halam bad misheh) .
    be har hal omidvaram hamisheh jametoon jame basheh. bazam benevis
    samira

     
  • At 4/19/2008 11:11:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    peymaneh joon, khoondane neveshteh_hat makhsoosan dar morede pesaret va rabetatoon khaily mano sare shogh avord. man ham divooneh_yeh lahezati hastam ke ba mehrbod daram va aslan nemitoonam tebghe tosiyeh akide digaroon otaghe khabesho joda konam (khodam halam bad misheh) .
    be har hal omidvaram hamisheh jametoon jame basheh. bazam benevis
    samira

     
  • At 4/20/2008 06:30:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    samira jon,

    mamnon ke behem sar zadi azizam. are midonam daghighan chi migi darmorede joda khabidane bacheha engar ye jozi az ghalbe adam kande mishe. albate ma otagh khabe barbod ro az ye salegi joda kardim vali hanozam gahi ye hali be khodemon va on midim va davatesh mikonim be otaghe khodemon. midoni bacheha kheili kheili zod bozorg mishan va adam nabayad in lahzate shad ro az dast bede. bayad az lahze lahzash estefade kard. mibosamet azizam.
    bazam behem sar bezan

     
  • At 4/21/2008 10:04:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

     
  • At 4/25/2008 09:40:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    به آرامی آغاز به مردن می کنی اگر..
    اگر سفر نکنی،
    اگر چيزی نخوانی،
    اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،
    اگر از خودت قدردانی نکنی
    به آرامی آغاز به مردن ميکنی
    زمانيکه خودباوری را در خودت بکشی،
    وقتی نگذاری ديگران به تو کمک کنند
    به آرامی آغاز به مردن ميکنی
    اگر برده عادات خود شوی،
    اگرهميشه از يک راه تکراری بروی...
    اگر روزمرگی را تغيير ندهی
    اگر رنگهای متفاوت به تن نکنی،
    يا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی
    به آرامی آغاز به مردن ميکنی
    اگر از شور و حرارت،
    از احساسات سرکش،
    و از چیزهايي که چشمانت را به درخشش وا ميدارند
    و ضربان قلبت را تندترمی کنند،
    دوری کنی...
    به آرامی آغاز به مردن ميكني
    اگر هنگاميکه با شغلت، يا عشقت شاد نيستی، آنرا عوض نکنی
    اگر برای مطمئن در نامطمئن خطر نکنی
    اگر ورای روياها نروی،
    اگر به خودت اجازه ندهی
    که حداقل يکبار در تمام زندگيت
    ورای مصلحت انديشی بروی.
    به آرامی آغاز به مردن ميكني
    امروز زندگی را آغاز کن!
    امروز کاری بکن!
    امروز مخاطره کن!
    نگذار که به آرامی بميری...
    شادی را فراموش نکن!

    امیدوارم که همیشه خوش و خرم باشی و از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری چرا که همیشه شتاب برای رسیدن به فردا امروز را تباه می سازد

     
  • At 4/26/2008 09:14:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    سوسک گفت : کسي دوستم ندارد . مي داني که چه قدر سخت است ، اين که کسي دوستت

    نداشته باشد ؟ تو براي دوست داشتن بود که جهان را ساختي . حتي تو هم بدون دوست داشتن

    … خدا هيچ نگفت . گفت : به پاهايم نگاه کن ! ببين چقدر چندش آور است . چشم ها را آزار

    مي دهم . دنيا را کثيف مي کنم . آدم هايت از من مي ترسند . مرا مي کشند . براي اين که

    زشتم . زشتي جرم من است . خدا هيچ نگفت . گفت : اين دنيا فقط مال قشنگ هاست . مال

    گل ها و پروانه ها . مال قاصدک ها . مال من نيست . خدا گفت : چرا ، مال تو هم هست .

    خدا گفت : دوست داشتن يک گل ، دوست داشتن يک پروانه يا قاصدک کار چنداني نيست .

    اما دوست داشتن يک سوسک ، دوست داشتن " تو " کاري دشوار است . دوست داشتن ،

    کاري ست آموختني و همه کس ، رنج آموختن را نمي برد . ببخش ، کسي را که تو را دوست

    ندارد ، زيرا که هنوز مومن نيست ، زيرا که هنوز دوست داشتن را نياموخته ، او ابتداي راه

    است . مومن دوست مي دارد . همه را دوست مي دارد . زيرا همه از من است و من زيبايم ،

    چشم هاي مومن جز زيبا نمي بيند . زشتي در چشم هاست . در اين دايره ، هر چه که هست ،

    زیباست . آن که بين آفريده هاي من خط کشيد شيطان بود . شيطان مسئول فاصله هاست . حالا

    قشنگ کوچکم ! نزديک تر بيا و غمگين نباش . قشنگ کوچک نزد خدا رفت و ديگر هيچ گاه

    نينديشيد که نازيباست

    چشمها دریچه قلب انسانهاست پس چشمها راباید شست. جور دیگر باید دید

    peymaneh jooooooooonam fadat sham ke een ghadr delam vasat tangiiiiiiiiide,moraghebe khodet bash va be omide diiiiiidar :-*(booooooooooooooooooooooos)

     
  • At 4/29/2008 11:19:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    maryam jon,

    mamnon azizam az neveshtehaye ghashanget.
    mamolan sare kar mogheye nahar mikhonameshon. baes mishe nahar hesabi behem bechasbe va khastegi az tanam dar bere.
    Avaye golo bebos.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home