تولدی دیگر

Wednesday, February 13, 2008

ادامه پست نیمه کاره

آره جونم براتون بگه، منم سعی می کنم همه ارزشهای کشور نازنینم رو حفظ کنم ودر کنار اون نکات مثبت اینجا رو هم جذب کنم،جمعه هفته پیش با رئیسم در مورد مطلبی اختلاف نظرداشتم. در واقع داشت در مورد کاری که من انجام داده بودم و خیلی هم خوب انجام شده بود بی انصافی می کرد. شاید برای اولین بارتوی زندگی تونستم اینقدر موضوع رو خوب هندل کنم. اولین بار بود که بدون عصبانی شدن به حرفهای طرف مقابلم گوش کردم و بدون اینکه تو دلم فکر کنم که عجب آدم احمقی هست که مثل من فکر نمی کنه، خودم رو جای اون گذاشتم. موضوع رو از زاویه دید اون دیدم و براش از دیدگاه خودم گفتم. در نهایت نه تنها تونستم حرفم رو بزنم و منظورم روبفهمونم، تونستم رابطه ای سالمترو محترمانه ترایجاد کنم. می دونید الان که دارم در موردش می نویسم خیلی احساس خوبی دارم. بیرون ریختن این احساسات به آدم آرامش می ده. مطمئنم که همه کسانی که این مطلب رو می خونند در جشن شادی و غرور من شریک خواهند بود. همه اونهایی که به من سر می زنند عاشقانه منو دوست دارند. مطمئنم هیچ کس نخواهد گفت که پیمانه چقدر آدم ضعیفی هست مگه نه؟
می بینید به همین سادگی اتفاق افتاد. به خودتون افتخار کنید. منم به شما افتخار میکنم. افتخار میکنم که قضاوت نکردید. خیلی ساده است یه کم شهامت می خواد برای پذیرفتن ضعف های شخصی، یه کم عشق و محبت برای پذیرفتن کاستی های دیگران. به امید داشتن دنیای بی قضاوت. یادمه توی نوجوانی همیشه میشنیدم که نهایت عشق این هست که طرف مقابل رو همونطوری که هست بپذیری و سعی در تغییرش نداشته باشی. این دقیقاهمون معنی قضاوت نکردن رو میده. اون موقع نمی دونستم معنی این حرف چی هست ولی الان با تمام وجود درکش می کنم. امیدوارم که بتونم بهش عمل کنم
پ.ن. در ضمن باربدم خوابه که تونستم اینجوری روده درازی کنم

5 Comments:

  • At 2/14/2008 06:28:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    salam azizam
    man ke be dashtane hamchin khahari eftekhar mikonam.
    ye donya eshgh taghdime to bad...

     
  • At 2/15/2008 12:49:00 AM , Anonymous Anonymous said...

    salam azize del
    to hamishe mayeye eftekhari va ghorur
    dar zemn yadet bashe man har ruz be khuneye delo fekret sar mizanam agar chizi neminevisam manish in nist ke harfhat ro nemikhunam ya behet sar nemizanam. kheyli moraghebe khodet o khunevadat bash gole man.

     
  • At 2/15/2008 10:35:00 PM , Blogger sepideh said...

    salam nazaninam. man be to kheili eftekhar mikonam na alan ke in harfa ro neveshti to hamishe be cheshme man dokhtare mohkame ghatee bodi. be nazare man to kheili mohakami va khoshhalam ke in khososdiyete kheili khob ro bishtar taghviyat kardi. midoni harvaght masalee pish miad ke mikham to delam raje be kasi nazar bedam che raftaresh, che lebas poshidan, che goftar va.... say mikonam be khodam in hagho nadam ke inghadr rahat raje be digaron harf bezanam. faghat ye kam tamarkoz mikhad chon gahi in raftar az roye adate hata to delemon nabayad digaron ro ghezavat konim. az to ham merci azizam ke yad avari kardi. dosset daram. dar zemn VALENTINE mobarak golam bebakhshid ke ba takhir bod. barbod jano bebos, salam shoharetam bereson.

     
  • At 2/17/2008 10:14:00 PM , Blogger تولدی دیگر said...

    nazaninam,
    merci ke comment gozashti chon kam kam dashtam negaranet mishodam. khoshhalam ke migi moratab behem sar mizani. doset daram ta binahayat va kheili kheili kheili deltangetam

     
  • At 2/18/2008 02:08:00 AM , Blogger sepideh said...

    azizam to alan online hasti? saati ke comment gozashtim kheili tafavoti nadare?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home