تولدی دیگر

Sunday, January 13, 2008

هیجان زندگی در کانادا

هر وقت که راجع به مهاجرتمون به کانادا فکر می کنم می بینم که زیباترین تصمیمی بوده که تو زندگی گرفتیم. زندگی اینجا یه جور عجیبیه، ناشناس و غیر قابل پیشبینی. انگارزندگی هر لحظه چیزی رو پشت سرش قایم کرده تا شما رو با اون غافلگیر کنه. برای آدمهائی که دوست دارند دنیاشون همیشه خط کشی شده باشه وهمه چیز معلوم و قابل پیشبینی باشه زندگی اینجا زیادی ترسناکه. اینها معمولا همون گروهی هستند که یا هیچ وقت مهاجرت نمی کنندو یا اگر مهاجرت کردند خیلی زود افسرده و ناامید برمی گردند. ولی من عاشق همین ناشناخته ها هستم. ایجا زندگی به آدم یاد میده که از هر چیز هرچند کوچیک لذت ببره وهمیشه با امید به آینده نگاه کنه. برعکس سرزمین مادری من که هیچ چیز هیچ کس روراضی نمی کنه و آدمها همیشه شاکی و ناراضی هستند. سرزمینی که من خیلی دوسش دارم و به شدت دلتنگشم. ای کاش ایران ما هم مهربون تر بودوای کاش معجزه ای اتفاق می افتادو همه بدی ها و زشتی هاازبین میرفت و هزارتا ایکاش دیگر

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home