تولدی دیگر

Saturday, January 05, 2008

اقدام شجاعانه

پست قبلی ام اولین نوشته من توی این وبلاگ هست.تا همین امروز تنها دونفر بودند که از این وبلاگ خبر داشتند. مریم دوستم و برادر نازنینم امیر. دلیل این کارم هم این بود که احساس می کردم که ناشناخته بودنم باعث می شه که راحت و بی دغدغه بنویسم. اما چند وقتی هست که نظرم عوض شده و فکر می کنم شاید این نوشته ها راهی با شه برای ارتباط برقرار کردن با اونهایی که دوستشون دارم و دوستم دارند. بنابر این امروز در یک اقدام شجاعانه آدرس وبلاگم رو برای همه عزیزام فرستادم. ورسما اونها رو دعوت کردم که در تولدی دیگر با من همراه باشند

2 Comments:

  • At 1/09/2008 06:10:00 AM , Blogger maryam said...

    salam behtarinam nemiduni cheghadr khoshhalam ke dobare mitunam neveshtehato bekhonam.dobare ye dar be donyaye dust dashtanie gozashte baz shode....na?

     
  • At 1/09/2008 06:18:00 AM , Blogger تولدی دیگر said...

    salam azizam
    khondane commentet zogh zadam karde. dar zamn in dar hamishe baze va man poshte dar bisabrane montazer. kheili doset daram azize delam.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home