تولدی دیگر

Saturday, January 05, 2008

معجزه موسیقی

چندروزی هست که دارم سعی می کنم روزانه کمی موسیقی گوش کنم. راستش چند وقتی هست که زندگی یه خورده شلوغ شده بود، سفر به ایران وشلوغی های برگشتن وشیرینی های باربد که اصلا واسه آدم یه لحظه خالی نمیذاره وخلاصه همه چیز دست به دست هم داده بود تا وقتی برای موسیقی باقی نمونه، تا اینکه دوسه روز پیش آهنگ گل گلدون رو گوش کردم و یه دفعه احساس کردم که یه چیزی تو وجودم نرم شد انگار دلم بود که نرم شد. احساس کردم که دلم مثل اون زمین ترک خورده ای هست که داره بارون میخوره. الان هم جاتون خالی دارم آهنگ موج مهستی رو گوش می کنم
با غرور و با شتاب در سینه ی نرم آب
د یو ا نه می خزیدم
در غا یت خود خواهی
در ا نبوه سیاهی
جز خود نمی شنیدم خروشان و بسته چشم
، با کوله باری از خشم
می رفتم از خشم خود ،د نیا ویرانه سازم
در دفتر زندگی از خود افسانه سازم
.................
خیلی این آهنگ رو دوست دارم. یه احساس خوبی بهم میده یه حسی از دوران نوجوانی

2 Comments:

  • At 1/05/2008 10:12:00 PM , Blogger sepideh said...

    peimane jon baese eftekhare ke dokhtari ironi inghadr moafagh va khoshbakhte. kenar omadan baghorbat va edare zendigiye moshtarak va tarbiyate bache kare mohem va sakhtiye behet tabrik migam. sepideh

     
  • At 1/05/2008 11:36:00 PM , Blogger تولدی دیگر said...

    عروس خانم گلم از اینکه توی این شلوغی ها وقت کردی و بهم سر زدی واقعا خوشحالم کردی. خوشبخت باشی و سربلند

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home